Türk Telekom faturamı nasıl görebilirim?
Güncel Fatura İzleme servisini aktif hale getirmek için UYE GUNCEL yazıp 5555’e kısa mesaj gönderebilir veya Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni 444 1 444’ten arayabilirsiniz. Hizmete üye olduktan sonra güncel borç bilgilerinizi sorgulamak için CURRENT yazıp 5555’e kısa mesaj gönderebilir veya *100# tuşlayabilirsiniz.
Türk Telekom faturalı bakiye nasıl öğrenilir?
Kalan internet kullanımınızı 5555 numarasına SMS göndererek öğrenebilirsiniz. Kalan internet kullanımınızı INTERNET yazıp 5555 numarasına SMS göndererek öğrenebilirsiniz. Ayrıca KALAN yazıp 5555 numarasına SMS göndererek toplu olarak kalan arama, SMS ve internet kullanımınızı öğrenebilirsiniz.
Türk Telekom telefon borcu nasıl öğrenilir?
4441444 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak fatura ödeme menüsünden fatura bilgileriniz ve kredi kartınızla ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.
Türk Telekom faturalı olduğunu nasıl öğrenebilirim?
En kolay yol *123# tuşlamaktır.
Telefon faturamı nasıl öğrenebilirim?
Güncel fatura bilgilerinizi 500’ü arayarak ücretsiz olarak da talep edebilirsiniz.
Türk Telekom faturalı hat ne kadar?
New Line tesisinde faturalı ve ön ödemeli hat vergileri tahsil edilir ve yıllık 400 TL’dir. Ön ödemeli müşteriler için yeni hat açıldığında peşin tahsil edilirken, faturalı müşteriler için 12 eşit taksitte faturaya yansıtılır. Yeni hat döşendiğinde peşin tahsil edilir.
Türk Telekom faturam ne kadar?
Türk Telekom tarafından verilen otomatik ödeme talimatınızı İnternet Online İşlemler ve 444 1 444 Türk Telekom Çağrı Merkezi aracılığıyla güncelleyebilirsiniz.
9520 nedir?
İnternetiniz veya TL bakiyeniz tükense bile Türk Telekom uygulamasına her zaman ücretsiz erişebilir ve tüm işlemlerinizi sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. “Şifre İste” butonunu kullanarak 9520’ye SMS göndermek ücretsizdir.
* 159 nedir?
Konuşma. Kalan dakikalarımı nasıl öğrenebilirim? KALAN yazıp 2222’ye ücretsiz SMS göndererek kalan dakikalarınızı öğrenebilirsiniz. Ayrıca cep telefonunuzdan *159# tuşlayıp arama tuşuna basabilir veya Kurumsal Online İşlemler üzerinden sorgulayabilirsiniz.
Fatura dökümü nasıl alınır?
E-fatura uygulamasına ilişkin talepler “ebelge..tr” adresi üzerinden yapılabilir. Bu web sitesine Vergi Kimlik Numaranız veya TC Kimlik Numaranız (TCKN) ile giriş yaparak e-fatura talebinde bulunabilirsiniz.
Türk Telekom’da ne kadar borcum var faturasız?
*123# tuşlayıp, “Telsiz” yazıp 5555’e, 444 1 444 Müşteri Hizmetleri’ne veya Türk Telekom Mağazaları’na SMS göndererek öğrenebilirsiniz.
* 123 nedir?
3. *123# ile hesap bakiyenizi öğrenmek için: *123# tuşlayarak telefonunuzun ekranında güncel TL tutarını görebilirsiniz.
Türk Telekom fatura bilgileri nasıl öğrenilir?
Faturalarınıza ait bilgileri dilediğiniz zaman “Türk Telekom İnternet Online İşlemler – Fatura Görüntüleme” menüsünden kolayca kontrol edebilir, gerektiğinde PDF formatında kaydedebilirsiniz.
Türk Telekom faturalı kalan nasıl öğrenilir?
GUNCEL servisiyle mobil bağlantınız için en güncel fatura bilgilerini kolayca öğrenebilirsiniz. Cep telefonunuzun mesaj bölümüne gidin, “CURRENT” yazıp 5555’e gönderin veya *100# tuşlayın. Cep telefonunuza gelen mesajdan son birkaç güne ait faturalandırılmamış kullanım tutarını öğrenebilirsiniz.
Türk Telekom faturalı hat taahhüt bitince ne olur?
Müşterinin kampanya süresi içerisinde taahhütlü bir kampanyaya katılması durumunda 3 aylık indirim/dakika kampanyası otomatik olarak sona erer. Türk Telekom bireysel telefon müşterileri taahhütlü kampanyaların bazılarında taahhütlerinin sona ermesinden itibaren 3 ay boyunca kampanyadan faydalanabilirler.
Türk Telekom faturam ne kadar?
Türk Telekom tarafından verilen otomatik ödeme talimatınızı İnternet Online İşlemler ve 444 1 444 Türk Telekom Çağrı Merkezi aracılığıyla güncelleyebilirsiniz.
Fatura dökümü nasıl alınır?
E-fatura uygulamasına ilişkin talepler “ebelge..tr” adresi üzerinden yapılabilir. Bu web sitesine Vergi Kimlik Numaranız veya TC Kimlik Numaranız (TCKN) ile giriş yaparak e-fatura talebinde bulunabilirsiniz.
Türk Telekom abonelik bilgilerimi nasıl öğrenebilirim?
Kullanımınızı dilediğiniz zaman KALAN [servis numarası] yazıp 6606’ya göndererek veya Online İşlem Merkezi’nden sorgulayarak takip edebilirsiniz.
Türk Telekom 9520 şifre nasıl alınır?
Giriş yapmak istediğiniz mobil hattınıza bağlı cihazda SIFRE yazıp 9520’ye mesaj gönderin.